Produse PREMIUM cu livrare imediata
0764 400 182
Luni-Vineri 09:00-18:00

HomePolitica de retur

Dreptul de retragere conform OUG 34/2014 art. 9/1 este de 14 zile.

Dreptul de retragere/retur conform OUG 34/2014 art. 9/1 este de de 14 zile – conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: “consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”. Raftulcupiese.ro vă oferă dreptul la retur pentru 30 zile calendaristice.

Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza vanzatorul cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail retur@raftulcupiese.ro

– Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.
Dreptul de retragere/retur este de 30 zile si se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Daca din motive diverse, produsul achizitionat nu este identic cu cel pe care doriti sa-l schimbati pe masina, nu montati, nu aduceti modificari piesei primite pentru a fi montata pe masina si nici nu folositi componente din piesa primita, daca doriti sa efectuati returul .

Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii .

Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.

 

Procedura retur :

  1. Ambalare: Va rugam sa ambalati produsul cu grija, astfel incat sa protejati atat ambalajul cât și produsul.
  2. Livrare: Predati coletul exclusiv personalului de la firma de curierat.
  3. Instructiuni pentru retur: Inainte de a trimite coletul, asigurati-va ca ati primit confirmarea ca comanda dvs. este eligibila pentru retur. Va rugam sa ne trimiteti informatiile necesare pentru procesarea returului, incluzand informatii cu contul dvs. bancar (format IBAN cu 24 de caractere) si numele complet al detinatorului la adresa de email retur@raftulcupiese.ro.
  4. Ridicare de la domiciliu: Dupa confirmarea eligibilitatii returului, vom organiza ca curierul nostru sa ridice coletul de la adresa specificata de dvs.

 

Costuri transport retur :

1. Sunt suportate de cumparator – daca acesta renunta la cumparare sau a plasat comanda greșit de catre cumparator.

2. Sunt suportate de vanzator – daca produsul este trimis in Garantie sau daca produsul prezinta un defect de fabrica sau din transport

 

Nu solicitati contravaloarea produselor returnate in sistem ramburs. Acestea se vor returna dupa receptionarea produselor de catre reprezentantii noștri.

Dupa ce produsele au fost acceptate la retur, rambursarea banilor se va face intr-un cont bancar mentionat de client in formular, in termen de 30 zile calendaristice de la receptia produsului.

Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificati numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul.

ATENTIE – Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei/societatii pe numele careia s-a eliberat factura!

 

Adresa returnari:

RAFTUL CU PIESE SRL

Str. Lămâiței nr 5, Loc. Card, cod postal 200115

Tel: 0764 400 182

 

RAFTUL CU PIESE NU accepta retur la :

– Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
– Produsele care nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
– Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
– Produsele care prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
– Produsele de origine comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat.
– Produsele comandate prin comenzi speciale, externe (Pe pagina de produs este specificata mentiunea “La comanda“)
– Lichide auto (uleiuri motor, transmisie, lichid frana, etc.)

X